Tahniah Mummy naik pangkat

Bermula bulan Februari nih mummy saya dah mula kerja di tempat baru iaitu di Jabatan Pendaftaran Negara, Putrajaya kerana telah dinaikkan pangkat, alhamdulillah saya bersyukur ke hadrat Allah kerana memurahkan rezeki keluarga saya, terima kasih Allah.

Saya pun dah tak sekolah lagi la kat taska JKR, sekarang sayan bersekolah di taska di kawasan perumahan yang saya tinggal....
seronok jugak la kat situ, sebab orang tak ramai....cikgu-cikgunya suma baik-baik belaka....suka saya....

Sekarang nih saya dah pandai jalan, lagi saya suka. Sebab boleh berjalan kesana kesini....tapi apa2 pun saya mesti cari mummy saya....hehhehehe....sayang mummy....

Kakak saya Maisarah pun tukar sekolah jugak, dia sekolah kat tadika kemas putrajaya, precint 11. Kakak saya pun kata dia seronok jugak bersekolah di tempat baru.....tempat dia besar punya.

K la gambar takder nanti saya upload kemudian yer....sampai jumpa lagi....Assssalamualaikum....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Anda suka dengan blog saya

About this blog

Powered By Blogger

Followers

Cari Blog Ini