Mak lang kahwin

Semakum, lamanya Ariff tak mengarangkan.......

Takper la...Ariff takyah karang panjang2 korang pun bukannya nak baca sangat yer tak....ha nih tengok gambar lagi best kan.....





Arriving of Atuk Jamilah n Mama Jue

Barisan Adik beradik belah Atuk Wan (Atuk Perempuan)

Ucu yang ganas (yang baju merah tuh la)


Read more

hari Raya di Rengit 2010

Read more

Kenduri Cik Akma

Read more

Birthday Party

Read more

Kenduri Rumah Atuk Di Rengit

Atuk Jamilah nak ke Umrah 22hb Mac 2010, so atuk buat sedikit kenduri doa selamat sempena dengan keberangkatan atuk kesana, moga atuk dapat mengerjakan umrah dengan sempurna. Amin......

Gambar Atuk sebelum berangkat....seronok betul atuk yer...


Atuk tengah berkumpul kat tempat berkumpul di PPK Sri Merlong


Bergambar bersama keluarga belah atuk sedara sebelum bergerak


Nih abang Imran sepupu saya,


Abang Im tengah bergaya ngan keter control ayah...hehehe...


Ni Acik D, ma abang Imran


Gambar sekeluarga bersama selepas majlis doa selamat





Persiapan di dapur

Read more

The Curve











Dengan ayah, mummy n kakak. Kitorang berjalan2 di The Curve....sambil mummy beli notebook baru dia.....model Sony Vaio gitu.....




Ikuti la gambar2 kami sekeluarga.....
Read more

Senarai Blog Saya

Anda suka dengan blog saya

About this blog

Followers

Cari Blog Ini